czwartek, 22 sierpnia 2013

Verona Parafinowy krem do rąk recenzja

Dzisiaj chciałabym napisać o kremie do rąk który gości u mnie od wczesnej wiosny. Jest to pierwszy kosmetyk firmy Verona jaki zakupiłam i sądzę że był to zakup dość udany. 

Cena ok. 6 zł


Opis:
Parafinowy krem do rąk "Wieczna młodość" Dzika orchidea & Jedwab
Zawiera:
- ekstrakt z dzikiej orchidei
- Proteiny jedwabiu
- Pantenol
- Alantoinę
- Witaminę E
- Glicerynę
- Parafinę

Odmładza - wygładza - nawilża - odżywia - uelastycznia

Opakowanie 75 ml


Opakowanie:
Plastikowa tubka, półprzezroczysta w różowe motywy kwiatowe. Zamykanie jest na solidny i mocny zatrzask. Opakowanie to bardzo mi się podoba wizualnie.

Krem:
Krem w delikatnie różowym kolorze, dość gęsta i zwarta konsystencja, piękny kwiatowy zapach. Z łatwością rozprowadza się na dłoniach i szybko wchłania. Po aplikacji kremu dłonie są gładkie, miękkie, dobrze nawilżone. Nie ma efektu tłustej warstwy. Jedynym minusem tego kremu jest to że efekt gładkości i nawilżenia utrzymuje się do umycia rąk. Po umyciu dłonie znów są przesuszone i ponownie trzeba użyć kremu. Jednak mi to wcale nie przeszkadza. 



Moja opinia:
Plusy:
- dobra cena (ok. 6 zł)
- bogaty skład
- piękny zapach
- atrakcyjny wygląd opakowania i kremu
- skuteczne działanie

Minusy:
- krótkotrwały efekt

Podsumowanie:
Ten krem jak do tej pory jest moim ulubieńcem. Stąd też te serduszka przy zdjęciach :)
Chętnie również potestuję inne kosmetyki tej firmy z tej samej serii. 

2 komentarze:

Magdalena B pisze...

Właśnie wczoraj pisałam na blogu o maseczce tej firmy.:-) widzę że kremik jest równie dobry.Na pewno się skuszę.

Marcepanka pisze...

ciekawa jestem zapachu :)
zapraszam też do mnie na rozdanie :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews