poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Szampon Schauma Push-up Volume recenzja

Dzisiaj będzie o świetnym szamponie który bardzo polubiłam. Jest to Schauma Push- up Volume, zwiększający objętość.


Informacje podstawowe:
Pojemność 250 ml,
Cena: Niestety nie pamiętam

Opis producenta:

Szampon Schauma większa objętość z kompleksem kolagenowym, unosi włosy u nasady i wzmacnia ich strukturę. Zapewnia 100% siły i 100% połysku. 


Opakowanie i zawartość:
Butelka plastikowa, zamykanie na zatrzask, zapewnia dobre wydobycie szamponu. Szampon o dość rzadkiej konsystencji, przezroczysty o delikatnie zielonym zabarwieniu. Piękny, świeży zapach którego nie potrafię do niczego porównać. 





Działanie:
Szampon bardzo dobrze się rozprowadza i pieni już po pierwszej aplikacji. Piękny zapach sprawia że mycie nim włosów to prawdziwa przyjemność. Po umyciu włosy nie są splątane i łatwo je rozczesać. Niestety nie widzę efektu zwiększonej objętości ani też super połysku, jako że moje włosy są dość suche i zniszczone przez farbowanie. Cudów jednak nie oczekuję nigdy. 


Plusy:
- piękny zapach
- dobra konsystencja
- łatwe rozprowadzenie produktu
- wydajność
- ładny wygląd

Minusy: 
- brak efektu połysku i zwiększonej objętości

Czy kupiłabym ponownie?

Zdecydowanie tak. 

Miałyście ten szampon?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews