wtorek, 27 sierpnia 2013

Schauma Olejek intensywnie pielęgnujący recenzja

Dzisiaj znowu recenzuję Schaumę :) Tym razem będzie to Olejek intensywnie pielęgnujący.




Informacje podstawowe: 
Pojemność 200 ml
Cena: ok. 8 zł
Gdzie kupić: Szeroko dostępny w supermarketach i drogeriach

Opis producenta: 
Balsam Schauma z olejkiem z orzechów Makadamia to twój ekspert który zapobiega łamaniu się włosów i rozdwajaniu końcówek. Składniki balsamu wnikają głęboko we włosy i intensywnie je pielęgnują. 100% siły i do 3x łatwiejsze rozczesywanie. 
Sposób użycia: Do spłukiwania - stosować codziennie. 



Opakowanie i zawartość:
Plastikowa tuba stojąca na głowie. Otwieranie na zatrzask. Dobre wydobycie balsamu. Balsam dość gęsty o delikatnie żółtym odcieniu. Olejku w nim ani śladu. Zapach dość intensywny. Nie wiem czemu ale wydaje mi się ten zapach taki męski. Też macie takie wrażenie? 


Działanie:
Po pierwsze mała ściema z nazwą produktu. Na opakowaniu jak byk pisze że to olejek a pod spodem malutkimi literami że to balsam który zawiera olejek. Kolosalna różnica. Jest to po prostu odżywka do włosów. Co do działania to po dłuższym stosowaniu faktycznie nie mam rozdwojonych końcówek a włosy mi się nie łamią. Włosy po zastosowaniu dobrze się rozczesują. Nie widzę natomiast jakiegoś głębokiego nawilżenia - moje włosy nadal pozostają suche. Do zapachu również nie jestem przekonana. Jest dla mnie za mocny i nieco męski.

Plusy:
- ładny wygląd
- zapobiega łamaniu się włosów i rozdwajaniu końcówek
- dobre rozczesywanie włosów po użyciu balsamu
- dobra cena

Minusy:
- zapach
- odżywka zamiast olejku
- brak spektakularnych efektów

Czy kupiłabym ponownie?
NIE

A jak Wam się sprawdza ten balsam?

1 komentarze:

Magdalena B pisze...

Nigdy nie miałam ale nie przepadam za kosmetykami tej firmy.U mnie się nie sprawdzają.

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews