środa, 14 sierpnia 2013

Pierwsza paczuszka przyszła

Ostatnio zamówiłam sobie trochę kosmetyków przez internet. Dzisiaj dotarł pierwszy z nich:


Niewielkich rozmiarów koperta a w niej..:



Puder transparentny Miss Sporty So Clear w odcieniu 001



Opakowanie plastikowe w przyjemnym dla oka błękitnym odcieniu



Po otwarciu jak widać znajduje się lusterko oraz gąbeczka.



Puder ma jasny, delikatny odcień.Zdjęcie zostało zrobione w świetle dziennym i dobrze oddaje jego prawdziwy kolor.



Jestem ciekawa jak się spisze. Dam znać jak go trochę potestuję :)
Na koniec dołączam fotkę kwiatka z ogródka :)


2 komentarze:

little.monster. pisze...

ładnie wygląda, nie używałam go :D

Wdowa Po Stalinie pisze...

dla takiego bladziocha jak ja byłby idealny :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews