środa, 21 sierpnia 2013

Nowy katalog Bon Prix jesień

Regularnie dostaję katalogi wysyłkowej firmy Bon Prix. Pewnie jest Wam ona znana. Czasami zdarza mi się coś zakupić u nich. Niedawno przysłano mi katalog na jesień 2013. Dużo w nim jeszcze ciuchów typowo letnich. Pokazuję kilka rzeczy które szczególnie mi się spodobały. 





Śliczna miętowa bluzka z dekoltem w serek a z tyłu z pięknym motylkiem. 



Prosta sukienka w kwiatki, jak widać świetnie pasuje do legginsów. I cena też bardzo przystępna.


Ciekawy też jest shirt z takim samym motywem kwiatowym jak sukienka. 



Beżowe kozaki, na płaskiej podeszwie i luźne wokół łydki - wspaniałe.


Długi dzianinowy sweter bez zapięcia - idealny na jesień.


Na koniec piżama. Spodenki w cętki i do tego asymetryczna bluzka. 


A Wy zamawiacie ubrania z katalogów Bon Prix?

1 komentarze:

Marcepanka pisze...

obawiałabym się o jakość tych ubrań ;)
zapraszam też do mnie na rozdanie :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews