piątek, 30 sierpnia 2013

Nowości od Yves Rocher

Wczoraj w skrzynce pocztowej znalazłam mini katalog od Yves Rocher do którego była dołączona próbka kremu Ovale Lifting. Jak zwykle Yves Rocher oferuje ciekawe gratisy do zamówień. Tym razem można otrzymać fajną torbę sportową za zamówienie powyżej 35 zł, dodatkowo za szybkie złożenie zamówienia otrzymujemy tusz do rzęs w prezencie a za zakupy powyżej 59 zł można jeszcze dostać prezent niespodziankę. Taka oferta bardzo kusi i zachęca. 




Nowość to Peeling do twarzy z pudrem z pestek moreli oraz Odświeżająco-chłodząca maseczka z wyciągiem z żurawiny:



Kolejną nowością jest Odżywczy krem do rąk Miód & Muesli Bio oraz Odżywczy balsam do ust Miód & Muesli Bio:



Polecacie jakiś kosmetyk od Yves Rocher który Wam się szczególnie podoba?

1 komentarze:

Magdalena B pisze...

Nigdy nie miałam kontaktu z kosmetykami YR ale niektóre wyglądają kusząco :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews