środa, 14 sierpnia 2013

Kilka zużyć - denka

Hej hej. Dzisiaj u mnie na Śląsku ładnie, przyjemnie i słonecznie choć teraz na niebie pomykają pojedyncze chmurki. Mam nadzieję że u Was też pogoda dopisuje.
Dzisiaj pokażę kilka zużyć jakie mi się uzbierały.




1. Żel pod prysznic Apart Prebiotic, pj. 400 ml, cena ok 6 zł
krótko o żelu: dobra cena jak za taką pojemność, niezbyt zachwycający zapach, biała średnio gęsta konsystencja, kiepskie otwieranie. Nie kupiłabym ponownie. 

2. Alterra balsam do ciała brzoskwinia & liczi
krótko o balsamie: świetny owocowy zapach przypominający owocowe żelki, dobrze nawilża, nieco kiepsko się rozsmarowuje, biała średnio gęsta konsystencja. Kupiłabym raz jeszcze. 

3.Mascara do rzęs Golden Rose Maxim eyes - cena ok 6 zł, pojemność 9,3 ml
krótko o produkcie: wygodna szczoteczka, dość dobrze rozdziela rzęsy, wydłuża i pogrubia, bez skandalicznego efektu. Jestem z niej całkiem zadowolona, jedynie miałam wrażenie że za szybko się zużyła. Kupiłabym ponownie. 

4. Szampon do włosów Joanna Naturia z miodem i cytryną do włosów suchych i zniszczonych
krótko o szamponie: bardzo mało wydajny, ogromnie trudno rozprowadzić na włosach i słabo się pieni. Po umyciu włosy ciężko się rozczesują. Nie ma żadnego efektu nawilżenia czy zregenerowania. Oprócz ładnego zapachu, wyglądu i ceny, nie ma żadnych konkretnych dla włosów zalet. Nie kupię ponownie. 

A Wy miałyście któryś z produktów i jak się u Was sprawdził?

2 komentarze:

Magdalena B pisze...

Ciekawi mnie ten tusz.Szampon z Joanny miałam i niestety się nie sprawdził.

little.monster. pisze...

mi te zele z Apart sie podobaja jeśli chodzi o zapachy,ale niestety wysuszaja mi skóre :(

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews