sobota, 6 kwietnia 2013

Zmywacz do paznokci z Carrefour

Czy przywiązujecie dużą wagę do zmywaczy do paznokci? Dla mnie pierwsza podstawowa sprawa to zapach. Kiedyś kupiłam zmywacz w Lidlu nie wąchając go i potem nie mogłam go używać bo zapach był wręcz nie do zniesienia. Druga dla mnie ważna kwestia to zawartość składników odżywczych. 

Tym razem będąc w markecie Carefour natrafiłam na perfumowany zmywacz z ekstraktem z dzikiej róży. 

Opis producenta:
Ziołowy, perfumowany zmywacz do paznokci zawiera ekstrakt z dzikiej róży. Szybko i skutecznie zmywa lakier jednocześnie wzmacniając i regenerując płytkę paznokcia. Nadaje naturalny połysk, nie wysusza. 



Moja opinia:
Zmywacz ma 100 ml i kosztuje 2,70. Wydaje mi się to odpowiednia cena.Opakowanie to plastikowa buteleczka w której widać zawartość i kolor zmywacza. Zakręcana na plastikową zakrętkę. Zamknięcie jest bardzo szczelne. 
 Ma bardzo ładny i delikatny różany zapach. Skutecznie i z łatwością zmywa lakier, niestety nie testowałam lakieru czerwonego bo nie używam. Czy wzmacnia płytke paznokcia, trudno mi powiedzieć bo moje paznokcie zawsze były mocne i nie łamliwe. Tak czy inaczej zmywacz ten oceniam na duży plus. 

4 komentarze:

Liu pisze...

przemawia do mnie cena i ten różany zapach :)

nieszka pisze...

nigdy nie zwróciłam na niego uwagi ;) przyjazna cena

little.monster. pisze...

niestety nie ma w moim mieście Carrefoura, ale bardzoo lubie zmywacz z kauflandu ok.3zł kosztuje :)! i zapach też nie jest taki zły :D

Soemi87 pisze...

Może kiedyś się na niego skuszę. Obecnie u mnie króluje Isana zielona.

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews