piątek, 5 kwietnia 2013

Testuję perfumy

Od jakiegoś czasu mam manię kupowania próbek perfum. Po prostu postanowiłam znaleźć swój idealny zapach. Poza tym zapachy w normalnych pojemnościach szybko mi się nudzą dlatego takie próbki dla mnie są idealne. 

Dzisiaj przedstawiam Wam Wodę perfumowaną Laura Biagiotti Due Donna próbka o pojemności 2 ml bez atomizera (na zdjęciu z atomizerem który sobie przełożyłam z innej próbki)




Jest to zapach z 2006 roku. 
Nuty zapachowe: 
Nuta głowy: kwiat pomarańczy, mandarynka i żywica elemi. 
Nuta serca: jaśmin, magnolia i bułgarska róża. 
Nuta podstawowa: drzewo cedrowe, piżmo i ambra. 


Opis produktu:
"Laura Biagiotti Due Donna to nowoczesny, orientalny zapach. Kompozycja odzwierciedla nieskazitelną, delikatną kobiecość. Laura Biagiotti Due Donna nadaje skórze zmysłowości, sprawia wrażenie aksamitnej i oczarowuje ciepłym, orientalnym zapachem. 
W scenerii romantycznej Wenecji, Laura Biagiotti przedstawia rozkochaną parę współczesnych kochanków. Żar namiętności zamknięty w flakonie Laura Biagiotti Due Donna. "






Jest to zapach dość intensywny, kwiatowy i słodki ale nie przesadnie słodki. Niestety moim zdaniem dość szybko wietrzeje. Poza tym przypomina mi takie nieco tańsze perfumy typu z Avonu. Zapach jest ładny, dziewczęcy, bardzo kobiecy ale na pewno nie zostanie moim faworytem.
Obecnie ten zapach można kupić już od 40 zł za 30 ml. 

A Wy jakie macie ulubione zapachy?

2 komentarze:

Miracidium pisze...

Issey Miyake - L'eau d'Issey <3 jednak niestety to nie jest zapach na mój portfel :( Od dawna sobie obiecuję, że odłożę i kupię ale do tej pory nie mogę się zebrać :D
Pozdrawiam :)

szminko mania pisze...

Tez uwielbiam najpierw kupowac próbki. Obserwuje i zapraszam do mnie http://szminko-mania.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews