środa, 3 kwietnia 2013

Kształtuj swoje ciało.. na wiosnę!

Witajcie. Wiosny jeszcze za oknem nie widać. Dzisiaj znowu sypie mocno śniegiem. Prawdopodobnie przyjdzie od razu lato a wiosny nie będzie. 
Ja już od jakiegoś miesiąca, co drugi dzień regularnie ćwiczę. Wykorzystuję do tego płytę która parę lat wstecz pomogła mi naprawdę ładnie schudnąć i ukształtować moje ciało na zgrabne. Jest to płyta "Kształtuj swoje ciało" z udziałem znanej każdemu modelki Cindy Crawford oraz super skutecznego trenera Radu.

Radu jest znany jako najbardziej wymagający i skuteczny trener w Nowym Jorku. Jego uczniowie to top-modelki, aktorki i ludzie biznesu. Cindy i Radu opracowali swoje programy ćwiczeń podczas dwuletniej współpracy.

Płyta DVD zawiera dwa zestawy ćwiczeń:

1 zestaw (45 min.) : Po rozgrzewce rozciąganie i wzmacnianie nóg. następnie ćwiczenia na plecy, barki i klatkę piersiową. Na koniec ćwiczenia na mięśnie brzucha. 

2 zestaw (40 min.)Po rozgrzewce ćwiczenia na kształtowanie i wysmuklanie nóg, później kompleksowe rzeźbienie ramion i barków. Na koniec ćwiczenia na brzuch. 

Mini trening (10 min.) Dla tych którzy nie mają czasu na pełny trening, są to ćwiczenia obejmujące całe ciało. 

Ćwiczenia nie są obciążające i bardzo trudne. Ja po miesiącu w zasadzie bez trudu robię wszystkie serie. Uważam że ta płyta jest idealna dla osób które dopiero przystępują do jakichkolwiek ćwiczeń fizycznych. te dwa zestawy należy wykonywać na przemian. 

Do tych ćwiczeń nie potrzeba specjalnego sprzętu, jedynie 2 ciężarki od 1 kg do 2,5 kg, ręcznik albo mata i tyle :)
Atutem tego DVD jest piękna muzyka no i piękna modelka która motywuje do działania :)

A ja przymierzam się wkrótce do zakupienia rolek. Mam zamiar spędzić to lato bardzo aktywnie i na sportowo. A Wy jakie macie plany odnośnie aktywności fizycznej?




1 komentarze:

Miracidium pisze...

Heej, trafiłam przypadkiem na Twojego bloga :) Wiele osób planuje przed rozpoczęciem sezonu ciepła zacząć działać coś ze swoim ciałem :D Ja też będę ćwiczyć, na początek pewnie zacznę biegać [ale na to jednak faktycznie potrzeba dobrej pogody - przynajmniej mnie] a do tego Chodakowska i trening na pupę Tamilee Webb :D
Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie ;)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews