niedziela, 31 marca 2013

Żel do mycia twarzy z Tesco - opinia

Witajcie. Piękne białe święta mamy w tym roku... Nie wiem jak u Was ale u mnie śnieżyca na całego, napadało już chyba z 15 cm śniegu, do tego wiatr zawiewa śnieg i tworzą się mini wydmy...

Wczoraj skończyłam używać żel do mycia twarzy marki All about Beauty która jest dostępna w Tesco. Ostatnim razem pisałam o płynie do demakijażu oczu tej samej marki z którego bardzo byłam zadowolona. 
Nieco inaczej ma się rzecz z tym żelem.
Producent pisze:
"Łagodny, niskopieniący żel do mycia twarzy z aktywną witaminą C. Przeznaczony dla skóry ze skłonnością do trądziku. Unikalna formuła żelu, bez ,soli, oparta o detergenty roślinne, wzbogacona o wyciąg zielnej herbaty oraz witaminy B5 i aktywną witaminę C pozostawia skórę nawilżoną oraz zachowuje równowagę płaszcza lipidowego. Działa bakteriobójczo, redukuje blokowanie porów itd."

Moja opinia:
Plusy:
- niska cena (ok.5 zł)
- wygodne dozowanie
- niskopieniący (producent miał rację)
- delikatna konsystencja
- łagodny zapach, prawie niewyczuwalny 
- dobrze zmywa resztki makijażu

Minusy:
- wysusza skórę
- skóra po umyciu jest nieco ściągnięta
- dość mała pojemność 150 ml

Może dlatego że nie mam trądzikowej i zbyt tłustej cery, ten żel wysuszał moją skórę. Może na prawdziwie tłustej cerze spisze się prawidłowo. Jak widać żel u mnie ma więcej plusów niż minusów ale raczej nie kupię ponownie, choć miło się go testowało. 




2 komentarze:

Zielonooka Jędza pisze...

Ja używam toniku z tej serii i bardzo sobie chwalę :)

KREJZOLCIA90 pisze...

ja mam ten żel już po raz 3 :) i u mnie się dobrze sprawdza ;)

Zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

http://blogowszystkimevi.bloog.pl/

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews