środa, 27 lutego 2013

Płyn micelarny do demakijażu oczu z... Tesco

Opis producenta:
Struktury micelarne zapewniają niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania, usuwają nadmiar sebum, zanieczyszczenia oraz makijaż. Oliwa z oliwek nawilża skórę wokół oczu, wyciąg ze świetlika działa kojąco i zabezpiecza oczy przed podrażnieniem.
Produkt przebadany dermatologicznie.




Wiecie co? Ten płyn kupiłam całkiem spontanicznie w Tesco. Był najtańszy, kosztował ok. 5 zł i jego opakowanie nie zachęcało wyglądem (to na zdjęciu wygląda znacznie lepiej). Własnie niedawno skończyłam go używać i muszę powiedzieć że jest to jeden z najlepszych płynów do demakijażu jakie stosowałam. Nie podrażniał moich oczy i usuwał makijaż szybko i bez kłopotu. Jak widać czasem taki szaraczek wśród kosmetyków może okazać się prawdziwym hitem. 

3 komentarze:

kobiece szufladki pisze...

Jak będę w tesco to kupię i wypróbuję:)

Edyta Kowalczyk pisze...

Zdecydowanie polecam i zgadzam się z opinią. Jest dużo lepszy od drogeryjnych marek a cena jest niedorzeczne niska !! Polecam

Edyta Kowalczyk pisze...

Zdecydowanie polecam i zgadzam się z opinią. Jest dużo lepszy od drogeryjnych marek a cena jest niedorzeczne niska !! Polecam

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews