środa, 10 października 2012

Wymianka zapachowa

Witajcie. Mam 2 zapachy które nieco mi się już znudziły i chętnie wymieniłabym się z chętnymi z Was na jakieś inne zapaszki. Jestem otwarta na propozycje.

1. Zapach to Playboy play it spicy, flakon 30 ml (we flakonie jest połowa zawartości) chętnie wymienię na jakiś zapach np. Avonu czy Oriflame lub inne, acha i nie mam do niego kartonika.


2. Woda toaletowa Baratti Want it cool (zapach z drogerii Douglas), flakon o pojemności 50 ml (we flakonie zostało jakieś 40% zawartości). Ten zapach jest łudząco podobny do Light Blue Dolce &Gabbana. I do niego chyba też już nie mam pudełeczka. 



Czekam w takim razie na propozycje.

2 komentarze:

delancy pisze...

Ja bym była zainteresowana PLayboyem :) Mogę się wymienić za adidasa. Jak jestes zainteresowana to pisz na maila : delancy96@gmail.com

eve lline pisze...

Uwielbiam zapach Playboy Love gdybyś owego miała na wymiankę bardzo chętnie się wymienie mam parę propozycji:)
Zapraszam do mojego domowego SPA na chwilę relaksu
http://my-spa-beauty.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews