środa, 19 września 2012

Mini ranking płynów do demakijażu

Witajcie. Ostatnio przewinęło się u mnie kilka płynów do demakijażu, o każdym mogłabym napisać coś innego, większość z nich już recenzowałam. Postanowiłam zrobić ranking od najlepszego do najgorszego, oczywiście ten ranking będzie się z czasem rozrastał.

1. Ziaja Ulga płyn micelarny.Cena ok 9 zł
To u mnie świeżynka ale po pierwszym użyciu mnie zachwycił skutecznością tak wielką jakiej żaden inny płyn stosowany przeze mnie nie mia,ł że jest dla mnie THE BEST.
Szerszą recenzję na pewno napiszę za jakiś czas. 


2. Bielenda Bawełna, płyn dwufazowy, cena ok 6 zł. O nim także pisałam recenzję i plasuję go na drugim miejscu w moim rankingu.



3. Kolastyna Refresh. Cena ok 11 zł. O nim też pisałam i nie byłam zadowolona. Ten płyn okazał się najgorszy z tych trzech. Zwróćcie uwagę, że jest najdroższy ze wszystkich a najmniej skuteczny.


A Wy który z tych płynów oceniacie najlepiej? Jaki inny płyn do demakijażu możecie polecić?

1 komentarze:

procentova pisze...

Wypróbuj Bourjois :)
Jest rewelacyjny :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews