poniedziałek, 24 września 2012

Kilka nowości

Witajcie. Dzisiaj zakupiłam kilka kosmetyków które przedstawiam poniżej:



1. Nektar pod prysznic Apart, 400 ml, cena 7,49 zł
2. Pianka do golenia Venus melon & grejpfrut, 200 ml, cena 5,29 zł
3. Sól do kąpieli owocowa, All about beauty, 600g, cena 3,75 zł
4. Farba do włosów Garnier Color & Shine, nr 8 jasny blond, cena 15,49 zł (tej farby używam już od dłuższego czasu i jestem z niej bardzo zadowolona)

Wszystkie te produkty zakupiłam w Tesco. Czy stosujecie któreś z tych produktów?




2 komentarze:

IVONA pisze...

fajne zakupy...mala rzecz a cieszy hehe...ach kobiety:)
pozdrawiam:)

kobiece szufladki pisze...

Żadnego z nich nie miałam, ale chętnie poczytam:)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews