poniedziałek, 17 września 2012

Kilka fotek z Mazur

Witajcie. Już jestem po dwutygodniowym urlopie który spędziłam na Mazurach niedaleko Mikołajek. Niestety tam nie miałam dostępu do internetu i mam nadzieję że uda mi się nadgonić z postami. 
Wrzucam kilka fotek z pobytu na Mazurach.

Taki piękny widoczek zostanie na długo w mojej wyobraźni



Czas mijał aktywnie...




...lub leniwie



Miejscowy pieszczoch Mundek


Obowiązkowo czas spędzany z książką


Największe jezioro w Polsce czyli Śniardwy


Grill na ognisku


Port w Mikołajkach


Brzdąkanie na gitarze w deszczowe dni

Nad jeziorem Inulec

Mam nadzieję że podobały Wam się fotki. Jutro może będzie już coś bardziej w tematyce kosmetycznej.

2 komentarze:

balsamowo pisze...

Swietne zdjęcia, fajnie, że wypoczynek się udał :)

Ava Valk pisze...

...i jeszcze sportowo i pięknie.

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews