środa, 26 września 2012

Kilka denek

Jakoś tak zbiegło się w jednym czasie że pokończyło mi się sporo kosmetyków. Dziś parę słów o pierwszej części kosmetycznych denek. Niektóre z tych kosmetyków już recenzowałam, inne jeszcze nie. Dzisiaj krótko i zwięźle o każdym z nich.



1. Isana pianka do golenia - ładny kolor, ładny zapach, dobra cena, dobra jakość - kupiłabym jeszcze raz.

2. Sweetbay Magnolia - Krem do rąk. O tym kosmetyku jeszcze nie pisałam. Był to cały zestaw, zawierał jeszcze żel pod prysznic i chyba mydełko. Kupiony w Rossmanie, nie pamiętam ile kosztował ale nie był drogi. Krem ma wielką zaletę - bardzo szybko się wchłania, poza tym ma piękny zapach. Minusem jest buteleczka z której trudno wycisnąć krem. Kupiłabym raz jeszcze ze względu na szybkość wchłaniania.

3. Bielenda bawełna, dwufazowy płyn do demakijażu oczu - o nim już pisałam recenzję - nie kupiłabym ponownie.

4. Be Beauty Spa, sól do kąpieli oliwkowa - pisałam o niej również. Kupiona w Biedronce. Byłam z niej ogromnie zadowolona, mogę ją polecić w 100%, kupiłabym jeszcze raz i z pewnością to zrobię. Ponadto szykuję recenzję porównawczą soli z Biedronki i soli z Tesco z serii All about beauty.

5. Świt Clean hands, antybakteryjny żel do rąk. O tym produkcie jeszcze nie wspominałam. Sprawdza się u mnie w podróży gdy nie mam możliwości umycia rąk wodą. Ma żelowo - wodnistą konsystencję i po użyciu sprawia że ręce są nieco lepkie, ale przynajmniej mam pewność że pozbawione są bakterii. Zawiera aloes i prowitaminę B5. Pojemność 30 ml, cena chyba ok 4 zł.
Tutaj pytanie do Was, jakie polecacie inne żele antybakteryjne do rąk? Macie swoje sprawdzone?

Jeśli macie jakieś pytania odnośnie powyższych kosmetyków, pytajcie w komentarzach.

5 komentarze:

kobiece szufladki pisze...

A ja Bielendę lubię!

Siwa pisze...

gratuluję zużyć :)
Obserwuję, mogę liczyć na rewanż? ♥

Agnieszka Sakowska pisze...

lubię ten żel antybakteryjny :) obserwuję :)

Aleksandra pisze...

Ja też lubię tą sól z biedronki, tylko ja miałam chyba wersje lawendową:) Świetnie pachnie:)


Obserwuje, zapraszam do mnie zaobserwuj!:)

balsamowo pisze...

Znam piankę i sól do kąpieli - oba kosmetyki moim zdaniem są ok :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews