sobota, 11 sierpnia 2012

W ten weekend czytam....

źródło: merlin.pl
opis z okładki:
"Ida była dziewczynką, gdy w 1946 roku słynny aktor Errol Flynn przybył do brzegów jej rodzinnej Jamajki.
Nieprzytomnie zakochana w swym idolu, kilka lat później rodzi mu córkę May. Gwiazdor - podrywacz i hulaka - uwikłany w związki z wieloma kobietami, szybko porzuca Idę i nie interesuje się córką.
A jednak będzie miał ogromny wpływ na obydwie, nawet po swej przedwczesnej śmierci..."

*************

W bardzo pochmurny i deszczowy sobotni dzień czytam sobie książkę "Córka pirata". Muszę nadmienić, że książki są moim chyba największym uzależnieniem i często mam tak że wolę kupić kolejną książkę niż nowy ciuch czy kosmetyk.. Książkoholiczki pewnie wiedzą o co chodzi :) Czytam codziennie w każdej wolnej chwili i nigdy mi się to nie znudzi :)

3 komentarze:

mentoska pisze...

Ja nie mam czasu na czytanie książek, ostatnio czytam tylko blogi :P

Zapraszam!

balsamowo pisze...

Ja też lubię czytać, teraz akurat "Pamiętam jak biegłem" :) Dodaję do obserwowanych :)

Glamourka89 pisze...

Nie czytałam tej książki.

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews