piątek, 31 sierpnia 2012

T-shirty za grosze

Jutro jedziemy na urlop na Mazury na 2 tygodnie, dlatego szukałam ostatnio w sklepie wygodnych bawełnianych T-shirtów. Znalazłam takie w Carrefourze za cenę, uwaga, 6,99 za sztukę :) Kupiłam 4 w różnych kolorach. Koszulki są ze 100% bawełny a jakie będą jakościowo to się zobaczy. 
Zamieszczam kilka fotek, wybaczcie kiepską jakość i moje dziwne miny ale mąż bardzo niechętnie robił mi te fotki nie wiedzieć czemu. 

1. Kolor ecru z kwiatowym motywem


2. Kolor malinowy z nadrukiem 

3. Granatowa, z nadrukiem 
4. Czarna, niestety zapomniałam zrobić foto w niej

Jutro wyjeżdżam i nie wiem jak będzie działał internet więc zamieszczanie postów stoi pod znakiem zapytania do 15 września.
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

aparatka. pisze...

pierwsza bardzo ładna :) udanego wyjazdu!

balsamowo pisze...

Granatowa bardzo fajna :)

Aszlaja pisze...

Za taką cenę to sie nie dziwię, że się skusiłaś :) ładne są :)

Ava Valk pisze...

Jak dla mnie na Mazury biały, w miasto czarny.

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews