środa, 8 sierpnia 2012

Nivea Harmony Time kremowy żel pod prysznic



Nivea harmony time kremowy żel pod prysznic
pojemność 500 ml
cena 10-13 zł

opis producenta:
Inteligentnie nawilżająca formuła Hydra IQ w połączeniu z wygładzającym mleczkiem migdałowym otuli twoją skórę jedwabiście miękką pianą, pozostawiając ją piękną i gładką. Cudowny zapach płatków białej róży zapewni przyjemny relaks pod prysznicem.




Moja opinia:
OPAKOWANIE: Poręczna plastikowa butelka o przyjemnym dla oka wyglądzie. Mimo iż jest to butelka o dużej pojemności 500 ml, bezproblemowo wydobywa się z niej żel. 
ZAPACH Piękny, intensywny zapach płatków białych róż i mleczka migdałowego. Utrzymuje się długo na skórze. Jest przyjemny, niezwykle odprężający. Uwielbiam ten zapach!!!
KONSYSTENCJA Kremowa, biała, jedwabista w dotyku, ładnie się pieni
DZIAŁANIE Bardzo dobrze oczyszcza, nawilża, wygładza, nadaje skórze piękny uwodzicielski zapach
MINUSY brak, brak i jeszcze raz brak
CZY KUPIĘ PONOWNIE? Oczywiście!


PODSUMOWANIE
Zakochałam się w tym żelu i uzależniłam. Dawno nie miałam tak dobrego produktu. Aż wstyd się przyznać że wcześniej nigdy nie kupowałam żeli Nivea. To był wielki błąd. Pokochałam go za przepiękny zapach, za kremową konsystencję, za wygładzanie skóry, za formułę Hydra IQ.
W planach mam wypróbować całą serię żeli Nivea. Kupiłam nawet już kolejny w promocji Tesco za 9,99 (recenzja za jakiś czas). 
A Wy też kochacie żele Nivea?

Moja ocena 6/6

2 komentarze:

losemyself pisze...

Jeszcze go nie miałam, ale chętnie wypróbuję :)

Monika Ozdoba pisze...

Nie miałam z nim do czynienia:)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews