wtorek, 14 sierpnia 2012

Kolejne miłe zaskoczenie



BEBEAUTY Spa sól do kąpieli nawilżająca oliwka
do kupienia w Biedronce
pojemność 600 g
cena ok. 5 zł


Kolejny kosmetyk zakupiony w dyskoncie a konkretnie w Biedronce. Gdyby nie bloggerki to chyba nigdy bym nie spojrzała na kosmetyki z Biedronki. Wydawało mi się że będą kiepskiej jakości. 
Tym razem skusiłam się na sól do kąpieli o zapachu oliwki. Kupując sole do kąpieli przede wszystkim kieruję się zapachem i na to zwracam głównie uwagę. 
Ta sól ma zapach dość dziwny wąchając wprost z butelki, intensywny i nieprzyjemny wręcz ale....
gdy wsypie się zaledwie jedną małą zakrętkę do wody, zapach jest zniewalający. Urzekł mnie zupełnie. 
Sól jest w plastikowej butelce z aluminiową zakrętką. Sól jest dość drobnoziarnista  o przyjemnym zielonym kolorze. Szybko rozpuszcza się w wodzie i nadaje delikatny kolor. O zapachu już wspominałam. Jest naprawdę piękny i daje 100% przyjemności z kąpieli. 
Polecam i oceniam 6/6

a Wy jaką sól do kąpieli polecacie?

2 komentarze:

ashny pisze...

oo już od dawna szukałam fajnej soli :) no i znalazłam trza kupić:)

Aszlaja pisze...

o tak biedronkowa sól jest fajna, mam z pomarańczą i rokitnikiem ale zapach w łązience się nie unosi :/

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews