poniedziałek, 6 sierpnia 2012

BEBEAUTY Pure effect peelingujący żel do mycia twarzy

źródło: bebeautycare.pl

Pure effect peelingujący żel do mycia twarzy skóra tłusta i mieszana
pojemność 150 ml
cena ok.5-6 zł (do kupienia w Biedronce)


opis od producenta:
Hypoalergiczny preparat w postaci żelu skutecznie oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, zachowując jej naturalny poziom nawilżenia. Drobinki peelingujące delikatnie usuwają martwe komórki naskórka, wygładzają powierzchnię skóry oraz odblokowują pory. Zawarty w preparacie kompleks anti-sebum normalizuje pracę gruczołów łojowych i działa oczyszczająco. Skóra po użyciu żelu jest czysta, gładka i pełna blasku.






Jakiś czas temu, kierowana pozytywną opinią na czyimś blogu, postanowiłam kupić w Biedronce żel do mycia twarzy. Zużyłam właśnie już pół opakowania i śmiało mogę wyrazić swoją opinię na ten temat tego produktu.
OPAKOWANIE: wygodna tubka z miękkiego, półprzezroczystego plastiku, można zobaczyć zawartość opakowania czyli żel o pięknym zielonkawym odcieniu z niebieskimi drobniutkimi drobinkami. Żel bardzo dobrze wydobywa się z tubki. 
ZAPACH: trudno mi określić czym dokładnie pachnie ten żel, ale ma bardzo piękny, świeży zapach który ogromnie mi odpowiada. 
KONSYSTENCJA średnio gęsta, zawiera bardzo drobniutkie peelingujące drobinki
DZIAŁANIE bardzo dobrze oczyszcza skórę, matuje, po umyciu jest gładka i świeża
MINUSY? Nie zauważyłam






Ten żel zrobił na mnie ogromnie pozytywne wrażenie. Jestem z niego niesamowicie zadowolona. Za niewielką cenę otrzymujemy bardzo dobrej jakości produkt. Czy kupiłabym go ponownie? Jak najbardziej TAK!!!
W tej serii są jeszcze 2 inne żele które z pewnością wypróbuję. 


Moja ocena 6/6

3 komentarze:

MagicSangel pisze...

z tej firmy polecam też mleczko do demakijażu :) a żelu nie używałam bo jak narazie mam z under twenty :)

Kaśka. pisze...

oj oj oj, skoro zachwalasz to chyba będę musiała się skusić:D

Serdecznie pozdrawiam, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

http://przetestujezaopiniujeocenie.blogspot.com/

losemyself pisze...

Wrrr czemu moja biedronka jest tak słabo wyposażona? ;< Albo każdy wykupuje te kosmetyczne rzeczy, albo nic do niej nie dociera ;<

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews