niedziela, 1 lipca 2012

Ziaja Sopot Sun na usta i znamiona


Ziaja Sopot Sun na usta i znamiona SPF 30
pojemność 15 ml
cena ok.9 zł


Zawiera filtr mineralny, który pozostaje na skórze i odbija promienie UVA i UVB
Sposób użycia: przed wyjściem na słońce nanieść obfita warstwę preparatu na usta i odkryte znamiona. Stosować kilkakrotnie w trakcie przebywania na słońcu, zwłaszcza po intensywnej kąpieli i wytarciu ręcznikiem. 


Witajcie w ten extremalnie upalny i parny dzień. Postanowiłam dziś zrecenzować kosmetyk bardzo potrzebny w takie słoneczne dni a mianowicie kremik Ziaji na usta i znamiona. Ja mam sporo znamion które zawsze były wystawione na słońce i gdy tylko w zeszłym roku pojawił się taki preparat, od razu go kupiłam. Powyżej jest opis jak działa i co jest w nim zawarte, dla mnie najważniejsze że ma bardzo wysoki filtr co może zapewnić maksymalną ochronę przed promieniami słonecznymi. Preparat ma formę takiego masełka o kremowy kolorze i bardzo bardzo przyjemnym zapachu. Jest dość tłusty i po nałożeniu na znamię lub usta gdy wystawimy się na słońce nieco roztapia się pod wpływem ciepła. Warto co jakiś czas nakładać kolejne warstwy. Jako że co roku mówi się o zagrożeniu czerniakiem który jest chorobą śmiertelną, warto zadbać o ochronę znamion. 
Ja z tego preparatu jestem bardzo zadowolona i śmiało daję ocenę 5/5
A Wy znacie podobne preparaty do tego z Ziaji?
Pozdrawiam Was gorąco ;)

1 komentarze:

wonderwoman87 pisze...

Niestety Ziaja na mnie dobrze nie działa więc choćby to było cudo nad cudami to ryzykowac nie będę:)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews