wtorek, 3 lipca 2012

Nowe nabytki czyli zakupki

W dzisiejszy kolejny upalny dzień zbawieniem dla mnie były zakupy w Tesco. Przyjemny chłodek w markecie sprawiał, że nie chciało się z niego wychodzić. 


Oto co udało mi się upolować z ciuchów:



Bluzeczka na ramiączkach f&f, super lekka i przewiewna idealna na lato w przecenie za ok 33 zł
oraz


Legginsy jeansowe f&f ostatnie w tym kolorze w moim rozmiarze. Są super, idealnie leżą i wyszczuplają. Wprawdzie nogawki za długie ale planuje je skrócić lub podwijać. Jestem z nich bardzo bardzo zadowolona. Cena 49 zł. 
Mam nadzieję że uda mi się wkrótce zrobić fotkę tych ciuszków na sobie. 


A na ochłodę kupiłam w promocji żel pod prysznic Nivea harmony time, róża i mleczko migdałowe poj. 500 ml, cena 9,99  no i lody + arbuz :)



Miłego popołudnia

1 komentarze:

A. pisze...

leggingsy jeansowe wyglądają super! wszedzie takich szukam, zeby byly wygodne, a jednak nie przypominały legginsów, zeby mogła nosic do nich troszeczke krótsze bluzeczki :)

Zapraszam na rozdanie na moim blogu. Piękna bransoletka She-Bijou może trafić właśnie do Ciebie :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews