czwartek, 19 lipca 2012

Nivea Visage Odświeżający krem na dzień



Nivea Visage Krem odświeżający na dzień SPF 8
pojemność 50 ml
cena ok. 12 zł


opis producenta: 

PIĘKNO I ŚWIEŻOŚĆ ODŚWIEŻAJĄCY KREM NAWILŻAJĄCY NA DZIEŃ
Pomaga utrzymać naturalną równowagę nawilżenia skóry normalnej i mieszanej.
Nawilża i odświeża 24h
SPF 8

CERA NORMALNA I MIESZANA
Skóra normalna i mieszana wymaga specjalnej pielęgnacji i witamin, aby była świeża, gładka i piękna przez cały dzień.
DZIAŁANIE
ODŚWIEŻAJĄCY KREM NAWILŻAJĄCY NIVEA VISAGE wzbogacony witaminami i ekstraktem z lotosu:
Dostarcza skórze intensywnego nawilżenia przez 24h oraz zapewnia długotrwałe poczucie świeżości
Faktor SPF 8 i dodatkowe filtry UVA pomagają chronić przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych, powodujących przedwczesne starzenie się skóry.

Skóra jest odświeżona i optymalnie nawilżona. Wygląda promiennie, gładko i świeżo.




Tego kremu obecnie używam. Zużyłam już pół słoiczka i dla mnie jest bardzo fajny i jestem zadowolona. 
Opakowanie to szklany słoiczek z solidną plastikową zakrętką. Krem ma lekką konsystencję, biały kolor i szybko się wchłania. Ma piękny zapach i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Cena na każdą kieszeń. Chętnie sięgnę po niego jeszcze kiedyś.


Oceniam 6/6 


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews