sobota, 21 lipca 2012

Moje zapachy cz.3

Cacharel Promesse EDT 
pojemność 100 ml
cena : 500 zł?!


opis producenta:
Ten zapach pieści skórę zmysłowymi owocowo - kwiatowymi nutami i otwiera drzwi do świata spełnionych marzeń niekończącej się miłości. Dla kobiet zmysłowych, subtelnych i delikatnych, pragnących podkreślić swoją subtelność i wydobyć naturalne piękno.


Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, bergamota
nuta serca: jaśmin wielkolistny, orchidea, czarna porzeczka
nuta bazy: ambra, piżmo, drewno cedrowe, drewno sandałowca






Te perfumy mam już kilka lat i nadal uwielbiam ich zapach. Są bardzo kobiece, nie za słodkie tak, że są dobre na lato jak i zimę. Gdy je kupowałam, za pojemność 100 ml płaciłam coś ok. 250 zł. Teraz te perfumy w tej pojemności są unikatem i spotkałam się z ceną 500 zł za flakonik. Po prostu kosmos. 
Opakowanie bardzo piękne. Szklany flakonik o delikatnym różowym kolorze dość sporych rozmiarów, z plastikową błyszczącą nakrętką zakończone takim  różowym ozdobnikiem. Atomizer działa bez zarzutu nawet po kilku latach. Wystarczy zaaplikować bardzo niewielką ilość zapachu na skórę. Zapach jest tak intensywny, że utrzymuje się wiele godzin na skórze. Ja jestem z nich ogromnie zadowolona. Jedynym minusem może być dużych rozmiarów flakonik, nienadający się do noszenia w torebce.


Moja ocena 6/6


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews