sobota, 14 lipca 2012

Moje aktualne zapachy cz.2

źródło:nokaut.pl


Kolejny zapach jakiego obecnie używam to woda toaletowa Playboy Play It Spicy
pojemność 30 ml
cena ok 36 zł

opis producenta:
Playboy Spicy Woman to orientalno-kwiatowy zapach dla kobiet, które są pewne siebie i wiedzą czego chcą.

Nuty zapachowe:

Nuty głowy: czerwone jagody, owoc granatu, koktajl Bellini
Nuty serca: lilia, heliotrop, kwiat pasji
Nuty bazowe: ambra, drzewo sandałowe, wanilia.



Tą wodę toaletową dostałam również w prezencie. Ma dość intensywny, pieprzny, słodkawy i pikantny zapach, nie utrzymuje się jakoś specjalnie długo na skórze i nie jest moim ulubionym zapachem. Jak dla mnie jest znośny ale nie kupiłabym go ponownie. 

Oceniam go 3/6

A Wy używacie jakichś zapachów Playboya?



1 komentarze:

ettka1983 pisze...

Lubię szczególnie mgiełki Playboy'a

obserwuje i zapraszam
kosmetykoholizm.blogspot.com

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews