niedziela, 8 lipca 2012

Moje aktualne zapachy cz.1

Postanowiłam zaprezentować perfumy/wody toaletowe których obecnie używam. Troszkę ich jest, głównie nazbierało się z prezentów, dlatego będzie o nich kilka postów.


Dzisiaj zaprezentuję wodę toaletową Perlier o zapachu fiołkowym

źródło zdjęcia: hsn.com

Perlier Milano, woda toaletowa o zapachu fiołków, 
pojemność 50 ml
cena ?


Wodę toaletową dostałam w prezencie, była prawdopodobnie kupiona w perfumerii Douglas w Niemczech i nie wiem jaka jest jej cena i czy można dostać ją w Polskich sklepach. Próbowałam dostać się na stronkę polskiego Douglasa ale coś dziś nie działa. Na stronie amerykańskiej perfumerii kosztuje ok. 20$ czyli ok.70 zł




Woda ma skromny szklany flakonik niewielkich rozmiarów, przy atomizerze przyklejona fioletowa wstążka. Zapach fiołkowy po prostu  obłędny. Używam już dłuższy czas, ale jak dotąd mi się nie znudził. Uwielbiam go. Zapach dość długo utrzymuje się na skórze. 
W tej serii jeszcze były zapachy róży i gardenii. Chętnie bym wypróbowała. 


Pytanie do Was:
Macie swoje ulubione fiołkowe perfumy i czy wiecie gdzie u nas można kupić kosmetyki Perliera?

3 komentarze:

beauty-and-hair-care pisze...

Kiedyś gdzieś czytałam, że damskie perfumy o zapachu fiołków to ulubieńcy mężczyzn :) także trafiłaś! Obserwuję :)

wonderwoman87 pisze...

Szczerze powiem,że o tych perfumach pierwszy raz słyszę i pierwszy raz widzę więc niestety nie pomogę:(

Sówka81 pisze...

Też je widzę pierwszy raz.

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews