wtorek, 24 lipca 2012

Miła niespodzianka


Dzisiaj listonosz zaskoczył mnie niespodziewaną przesyłką. We wnętrzu dość ciężkiej koperty znalazłam książkę "Makijaż bez tajemnic" Rae Morris. Otrzymałam ją od portalu http://www.milionkobiet.pl/.
Moja radość jest naprawdę ogromna. Taka książka przyda mi się niesamowicie bo z makijażem to jestem nieco na bakier więc to idealny prezent dla mnie.  

O autorce książki i o książce znalazłam informacje na portalu milionkobiet.pl:


"Rae Morris uważana jest za jedną z najbardziej kreatywnych artystek na świecie, ale jej prace nie wiszą na ścianach galerii ani muzeów. Można je oglądać na twarzach i ciałach niektórych ze sławnych modelek i aktorek.


W książce Makijaż bez tajemnic Rae pokazuje świat makijażu typu fashion bez zbędnego retuszu, a jej proste instrukcje pokazują "krok po kroku", jak łatwo jest odwzorować nawet najbardziej wyrafinowany i kreatywny makijaż. Autorka zdradza też ciekawesztuczki, techniki i branżowe sekrety, dzięki którym została aż cztery razy nagrodzona tytułem Australian Makeup Artist of the Year.
Z tej książki dowiesz się:
-jakie powinnaś mieć podstawowe narzędzia do wykonywania makijażu
-jak znaleźć dobry produkt w korzystnej cenie
-jakie kolory cieni do powiek najlepiej podkreślą kolor twoich oczu
-jak stworzyć idealny łuk brwiowy
-wszystkiego o sztucznych rzęsach
-o metodach konturowania i rozświetlania wybranych partii twarzy
-jak w ciągu dziesięciu minut stworzyć makijaż na dzień, na wieczór, na kolejny ranek i wiele więcej.

Ten wspaniały, błyskotliwy przewodnik zainspiruje cię do stworzenia makijaży, które zawsze podziwiałaś, choć nigdy nie podejrzewałaś, że będziesz w stanie sama je wykonać.

Wielokrotna zwyciężczyni konkursów dla makijażystów Rae Morris spędza całe dnie, wykonując wspaniałe makijaże modelkom, które pojawiają się na wybiegach pokazów mody i w magazynach całego świata. Poznaj jej sekrety dzięki temu pełnemu informacji przewodnikowi po świecie makijażu..."







Książkę na pewno przeczytam od deski do deski ale po wstępnym przeglądnięciu mogę powiedzieć, że to solidne kompendium wiedzy o makijażu. W książce są takie informacje jak przygotować twarz do makijażu, dobrać zestaw do wykonywania makijażu, jak dobrać kolor cieni do koloru oczu i opisy niesamowitych makijaży krok po kroku!






Książka zachwyca wieloma pięknymi fotografiami i jest wydana w dużym formacie na wysokiej jakości błyszczącym papierze. 


Co o niej sądzicie?

1 komentarze:

ann pisze...

Szykuję się na jej kupno, podobnie jak na Bobby Brown. :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews