środa, 4 lipca 2012

Krem Yves Rocher Pure Calmille

Yves Rocher pure calmille  krem do twarzy i ciała na dzień. 
pojemność 125 ml
cena ok.24 zł
opis producenta: Pielęgnacja każdego rodzaju skóry z rumiankiem bio.
Idealny dla całej rodziny, łagodny krem do twarzy i ciała, wzbogacony o wyciąg z rumianku bio oraz ekstrakt wody z rumianku rzymskiego, która  łagodzi skórę.  Skóra jest odpowiednio nawilżona i chroniona. Gładka i elastyczna w dotyku. 
Testowany pod kontrolą dermatologiczną



Dziś zobaczyłam denko kremu Yves Rocher który gościł u mnie chyba grubo ponad rok. Używałam go okazjonalnie i nigdy nie używałam jako balsamu do całego ciała bo jak dla mnie jest zbyt gęsty i ciężko się rozprowadza. Wcale jednak nie uważam tego za wadę. Jest bardzo dobry na suche miejsca np. kolana czy łokcie. Używałam go również do twarzy zimą. Co dobrego mogę jeszcze o nim powiedzieć? Ma super intensywny przepiękny rumiankowy zapach jakby ktoś całą łąkę rumianku wsadził do tego małego pudełeczka. Ponadto nie uczulił mnie, musi być łagodny skoro producent pisze że jest idealny dla całej rodziny, czyli również dla dzieci. Minus to skromne pudełeczko i krótki okres przydatności - tylko 6 mcy. 


moja ocena 4/5


P.S Krem ten miałam w starszej wersji,nowe opakowanie teraz wygląda tak:

źródło zdjęcia: www.yves-rocher.pl


A cena również się znacząco podniosła, wydaje mi się że gdy go kupowałam, kosztował dużo mniej. Hmm...

2 komentarze:

Mavia pisze...

Nigdy nie miałam, choć wygląda zachęcająco:) Powodzenia w blogowaniu i pozdrawiam!:)

Miss Cosmo pisze...

Ja dostają uczulenia po tej całej serii :(
Zapraszam do obserwowania :)
http://miss-cosmo15.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews