piątek, 6 lipca 2012

Kolejne denko czyli tusz Loreal lash architect 4d


źródło: douglas.pl

Loreal lash architect 4 d. Maskara efekt sztucznych rzęs. Kolor noir/black.
Pojemność 10,5 ml
cena ok. 45 zł


Witajcie. Dziś żegnam się z tuszem Loreal lash architect 4d. Otrzymałam go jakieś pół roku temu w prezencie, w zestawie z czarną kredką. Jak go oceniam?
Zacznę od opakowania. Ładne, efektowne, błyszczące. Po jakimś czasie przy zamknięciu zgromadził się tusz i trudno go było do końca zakręcić. Zapach - słabiutki. Efekt na rzęsach? Na pewno pogrubione i wydłużone ale do efektu sztucznych rzęs mu daleko. Konsystencja - dość gęsty. Niestety nie załączę tu fotki jak wygląda na moich rzęsach ale można zobaczyć u innych bloggerek. Ja jestem z niego dość zadowolona choć efekt jest daleki od tego na reklamach gdzie piękna pani prezentuje z pewnością doklejane sztuczne rzęsy. Cena też nieco wygórowana. Powinna być dużo niższa. Czy ponownie go kupię? Nie wykluczone, jeśli nie znajdę lepszego tuszu.
Oceniam go na 4/5


A Wam jak się sprawowało to cudo?

1 komentarze:

Wdowa Po Stalinie pisze...

z opisu stwierdzam, że nie najgorzej, jednak ja zawszę wolę sobie spojrzeć jeszcze na fotkę, dla potwierdzenia, szkoda, że nie ma :(

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews