środa, 11 lipca 2012

Isana pianka do golenia


Isana pianka do golenia o zapachu brzoskwiniowym
działanie & pielęgnacja
pojemność 150 ml
cena ok. 5 zł


Formuła pielęgnacyjna przyjazna dla skóry z substancjami nawilżającymi nadaje skórze podczas golenia gładkość i elastyczność.



Piankę mam od niedawna. Mogę już napisać, że przypadła mi do gustu z kilku powodów:
- po pierwsze za piękny owocowy zapach
- po drugie za ładny brzoskwiniowy kolor
- po trzecie za wydajność, pianka jest bardzo gęsta
- po czwarte za gładką i nie wysuszoną skórę po goleniu
- po piąte za dobrą cenę


Piankę oceniam 5/5 i bardzo polecam

5 komentarze:

MoodHomme pisze...

uwielbiam tę piankę :) tania i naprawdę dobra :)

Sonnaille pisze...

Ja też ją uwielbiam i ciągle do niej wracam. :) Naprawdę jest dobra i kosztuje grosze.

Luiza pisze...

Jeśli już golę się maszynką to wybieram albo tą piankę, albo z Rilanji - podobna cena i podobne efekty:)

Sówka81 pisze...

Używam tej pianki jest ok.

wonderwoman87 pisze...

Miałam ją kiedyś ale tak mnie wkurzyła,że szok w połowie opakowania odmówiła posłuszeństwa

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews