środa, 25 lipca 2012

Greenland body butter

źródło: douglas.pl
Greenland body butter coconut-tangerine
pojemność 100 ml
cena: 29 zł


opis producenta:
Delikatny i pachnący krem z masłem Shea i masłem kakaowym na bazie wysokiej jakości naturalnych olejków kokosu i mandarynki. Idealnie odżywia, pielęgnuje i zmiękcza skórę. Całkowicie i szybko wchłania się pozostawiając delikatny zapach na skórze przez cały dzień. Idealny krem do skóry suchej.







Dzisiaj przedstawiam Wam to niewielkich rozmiarów cudo. Masło do ciała o niesamowicie cudnym i intensywnym zapachu kokosowo - mandarynkowym. 
Opakowanie to metalowa (aluminiowa?) puszka z metalową nakrętką. W środku dość gęsta konsystencja jak na masło przystało o lekko kremowym odcieniu. Zapach jak pisałam niezwykle intensywny, dlatego ja używam go tylko do smarowania rąk i robię to przed pójściem spać. Producent pisze, że szybko się wchłania. To nie do końca prawda. Nie wchłania się zbyt szybko bo jest dość tłustawy. Jak ktoś ma suchą skórę to dla niego takie masło jest idealne. Ładnie pielęgnuje i natłuszcza skórę. Jedyny jego minus to mała pojemność i dość wysoka cena. 
Czy kupiłabym ponownie? Jak najbardziej tak!!!!



A Wy próbowałyście kosmetyków Greenland?

2 komentarze:

Bordowe Szpilki pisze...

jeszcze nie dane mi było spróbować:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

MagicSangel pisze...

uwielbiam takie pachnące przyjemności dla ciała:) nie miałam jeszcze tej firmy ale chętnie wypróbuje ;)

obserwuje i zapraszam do siebie:)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews