piątek, 29 czerwca 2012

Tonik witaminizowany Bourjois



Witaminizowany tonik do twarzy Bourjois
pojemność 250 ml
cena ok 12 zł


Witaminizowany, bezalkoholowy tonik wzbogacony o pochodne witaminy C. Sprawia, że cera jest promienna a skóra nawilżona. Poprawia napięcie skóry. Przeznaczony dla wszystkich rodzajów cery.


Tonik ten kupiłam już jakiś czas temu w promocji w Rossmanie, kosztował wtedy chyba 11-12 zł. Nigdy nie stosowałam kosmetyków marki Bourjois i postanowiłam wypróbować. Tonik ma delikatny, miły zapach choć spodziewałam się bardziej intensywnego i ładniejszego zapachu. Plus za ciekawe opakowanie i za brak alkoholu co sprawia że nie wysusza skóry. Jak dla mnie tonik Bourjois  w działaniu jest poprawny ale chyba nie kupie go już ponownie. 


Oceniam 3/5

2 komentarze:

wonderwoman87 pisze...

Widzę,że nasze zdania co do tego cuda są podzielone wszystko chyba zależy od cery.Moją wtedy tragiczną uleczył wiec dla mnie spisał się:)

Misia pisze...

ja z checia bym sie skusila bo z wody micelarnej tej firmy jestem mega zadowolona :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews