sobota, 30 czerwca 2012

Rimmel Stay Matte podkład



Rimmel Stay Matte podkład, odcień nr 200 Soft beige. Pojemnośc 30 ml. Siła naturalnych składników zawartych w podkładzie Stay Matte, gwarantuje efekt matowego wykończenia makijażu aż do 12 godzin.


bawełna- skutecznie matuje cerę
rumianek - łagodzi podrażnienia
ogórek - odświeża i nawilża


Nie zawiera talku, parabenów, jest beztłuszczowy i bezzapachowy.
cena ok. 19 zł


Bardzo lubię podkłady Rimmela i zawsze byłam z nich zadowolona. Tym razem wypróbowałam Stay Matte o kolorze soft beige. Kolor okazał się dopasowany do mojej cery. Konsystencja kremowa, dobrze się rozprowadza na twarzy. Dobrze kryje moje drobne niedoskonałości np. piegi na nosie ;) Nie ma zapachu i innych ciężkich składników typu talk. Stwierdziłam że taki naturalny podkład będzie dobry na lato i to się zgadza. Co do matowania to nie jest tak dobry, ale po nałożeniu pudru jest ok. Opakowanie bardzo poręczne. Płaska tubka, nie zajmuje dużo miejsca w torebce. Łatwe dozowanie. 
Oceniam ten podkład na 4,5/5 i polecam.
Jakie macie doświadczenia z tym podkładem? Jesteście zadowolone?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews