wtorek, 19 czerwca 2012

Błonnik pokarmowy Kruger


Błonnik Kruger linie vital, smak jabłkowy
opakowanie 270g
cena ok 12 zł


- błonnik pokarmowy wspomaga prawidłowe funkcjonowanie jelit
- Zywnośc o wysokiej zawartości błonnika zapewnia uczucie sytości na dłużej, dzięki czemu 
pomaga utrzymać właściwa mase ciała
- Światowa Organizacja Zdrowia zaleca spożywanie ok.20-40g błonnika dziennie


Jako że staram się dbać o zdrowie i o linię (planuję schudnąć ok 5 kg) zakupiłam kiedyś 
błonnik pokarmowy. Normalnie występuje on w różnych pokarmach np.jabłkach. Ten właśnie 
błonnik marki Kruger jest to błonnik jabłkowy. Najlepiej spożywać go pół godziny przed 
posiłkami co spowoduje że dłużej będziemy syte i zjemy mniej. 
Błonik ma formę proszku o lekko beżowym kolorze i delikatnym jabłkowym smaku.


A jak go stosować?
Błonnik mozna spozywac na kilka sposobów:
1) dodając do pokarmów np.do jogurtu (to dobre rozwiązanie gdy komuś nie pasuje smak tego 
błonnika)
2) dodając do wody mineralnej 
3) bezpośrednio nałyżeczce nie dodając do niczego, tego sposobu nie polecam


Jak zacząć stosować błonnik?
Gdy zaczynamy spożywać błonnik najlepiej zacząc od dawki 3x dziennie po 1 łyżeczce. Ja 
osobiście zaczęłam od 1 łyżeczki dziennie spożywanej z wodą. Ważne jest aby pic dużo wody 
aby nie przynieść skutku odwrotnego np.zaparc. 
Potem mozna zwiekszac dawkę. Ja obecnie jem błonnik ok 3 razy dziennie i zawsze z wodą. 
Na opakowaniu wszystkie te informacje są podane. 


Jak działa na mnie błonnik?
Błonnik biorę juz od jakiegoś miesiąca. Zawsze miałam problem z zaparciami i wzdęciami a od 
kiedy spożywam błonnik moja przemiana materii bardzo sie poprawiła, nie mam wzdętego 
brzucha. Wydaje mi się że tez mniej jem, bo przy błonniku trzeba pic dużo wody. 


Poniżej kilka fotek jak ja stosuje błonnik.







Może to nie wygląda najpiękniej zmieszane z woda ale naprawdę nie jest złe w smaku. A za to jakie zdrowe! :)


A Wy stosujecie błonnik? Macie swój ulubiony? 
Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do kolejnych postów.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews